Олігарх Рінат Ахметов заявив, що передає свій медійний бізнес, зокрема телеканали «Україна» та «Україна 24» на користь державі.

Про це йдеться у заяві System Capital Management, яка належить Ахметову.

«Цього тижня “Медіа Група Україна” відмовиться на користь держави від усіх ефірних і супутникових телевізійних ліцензій наших каналів і від ліцензій наших друкованих медіа в Україні. Ми також припинимо діяльність онлайн-медіа МГУ», — зазначив бізнесмен.

Таке рішення Ахметов пояснює набранням чинності закону про олігархів, хоча себе він олігархом не визнає.

«Короткий шестимісячний термін, визначений законом для продажу медіаактивів, і російська воєнна агресія проти України не дають можливості компанії SCM продати медіабізнес на ринкових умовах», — йдеться у заяві.

Зазначимо, що до «Медіа Групи Україна» входять понад 10 телеканалів та онлайн-видань: телеканали «Україна», «Україна 24», «НЛО TV», «Індиго TV», «Футбол 1/2/3», «34 телеканал» (регіональний), оператор супутникового мовлення Xtra TV, платформа OLL.TV, агенція «Медіа Партнерство Баінг», сайт «Сегодня», кросплатформний проєкт Vogue.UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.